środa, 27 czerwca 2012

Nareszcie wakacje

I tak to zakończyłam zajęcia w obu kołach, które cały rok prowadziłam. Zarówno uczestnicy "Plastusiów" jak i "Małego Origami" dostarczyli mi wielu wrażeń i ciekawych doświadczeń. Co zauważyłam - otóż dzieci są twórcze, nie można też do końca przewidzieć co ich zainteresuje oraz potrzebują wielu zachęt, przykładu
 i to najlepiej  ze strony samego nauczyciela, by tworzyć. Ileż to razy słyszałam...A to Pani sama zrobiła? Ja pewnie tak nie umiem... Trzeba było oczywiście zapewnić, że tobie też super wyjdzie... A potem cieszyły się gdy ich praca była ładna, no i wystawiona w Galerii lub zostało zrobione jej zdjęcie. A... bo zapomniałam dodać, ze cały rok prowadziłam wraz z panią Ewą (mającą dostęp do strony internetowej naszej szkoły) galerię internetową wykonanych przez dzieci prac.
http://sp9zawiercie.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=100&Itemid=69
A na ostatnich zajęciach chcąc dowiedzieć się jaka tematyka prac jest dzieciom najbliższa, poprosiłam o narysowanie czegoś co po prostu lubią rysować. I oto kilka przykładów. A i chciałam dodać, ze niektóre prace miały specjalne życzenia dla mnie...Urocze:)

Iga, kl. II, lubi rysować modelki w zaprojektowanych przez siebie stronach.















Julka, kl. I, lubi rysować zwierzątka...i to egzotyczne.
















Nina kl. I i Zuzia kl. II... prezentowały w swoich pracach podobną tematykę.
Zuzia (praca poniżej) życzyła mi, abym tak miło sobie odpoczywała jak dziewczynka na obrazku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz