wtorek, 21 stycznia 2014

Quilling

Długo zastanawiałam się czy nie zrobić jakiejś pracy metodą quillingu, ale jakoś zawsze jakoś było co innego do zrobienia. Wreszcie się odważyłam. Ale w ogóle, co to jest quilling? To technika plastyczna z rodzaju papieroplastyki. Polega na tworzeniu ozdób z wąskich pasków papieru zwiniętych najczęściej spiralnie, chociaż nie zawsze. Technika ta najprawdopodobniej wywodzi się z techniki jubilerskiej. Sama miałam pierścionek zaręczynowy zrobiony tą techniką, gdyż obok koralowego oczka były dwie złote spiralki, ciasno zwinięte. Złoto to jednak nie papier i trochę inaczej się z nim pracuje. W każdym razie spróbowałam coś  stworzyć tą metodą, bo zawsze musi być ten pierwszy raz. I co wymyśliłam? Ozdobę do ogrzewacza. Oto moja praca.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz