sobota, 25 marca 2017

Zabawy z folią bąbelkową.

Mimo mojego wieloletniego doświadczenia w dobieraniu technik plastycznych do dzieci młodszych nie wykorzystywałam dotąd jeszcze folii bąbelkowej. Może dlatego, że dawniej nie była tak powszechnie używana. Przeprowadziłam w tym tygodniu 3 takie zajęcia: w klasie 1( 6-7 latków) i na zajęciach plastycznych, gdzie uczęszczają najczęściej 8-9 latkowie. w pierwszej grupie musiałam wyjaśniać szczegółowo jak odbijamy folię w farbie, a "moje" Plastusie bez zbytniego wyjaśniania wykorzystały ciekawie odbitki bąbelków wykonując wiosenne drzewo. Bardzo ciekawie wyglądało też tło w formie tęczy, takie to tło zasugerowałam by dzieci zrobiły - oczywiście "po swojemu".
A oto  kilka z wykonanych prac:









1 komentarz:

  1. Dziękuję za pozdrowienia :) Trochę zaniedbałam pisanie postów, zdalne nauczanie zabiera czas, niestety.

    OdpowiedzUsuń