piątek, 8 marca 2013

Szydełkowanie

Przypomniałam sobie ostatnio jak się robi na szydełku. W zeszłym roku robiłam z małych kwadracików pokrowce na taborety, które mam w kuchni, wyszły całkiem ciekawie. Teraz na tym samym wzorze (tylko robię więcej okrążeń) może też jakąś ciekawą rzecz  wymyślę, właściwie mam już pomysł...ale o tym później :). Jeśli chodzi o sposób wykonania kwadratów to robię to tak: 8 oczek łańcuszka łączę w kółko, potem 3 słupki i 3 oczka łańcuszka, powtarzam to 4 razy. W drugim okrążeniu tak samo tylko 8 razy, w następnym okrążeniu 12 razy, potem 16 itd, dodając 4 do następnego okrążenia. Lepiej pokażę to na zdjęciu, to naprawdę łatwe.

A i zapomniałam dodać, że co drugi rząd zmieniam kolor. Przy okazji można wykorzystać resztki włóczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz