wtorek, 19 marca 2013

Palma Wielkanocna

W lutym dodałam posta o robionej przeze mnie palmie wielkanocnej. Dokończyłam ją po pewnym czasie i wzięłam udział w konkursie cyklicznie organizowanym przez Klub Ludzi Twórczo Zakręconych:). Bardzo podoba mi się ta nazwa, bo po trosze sama taka jestem. Sześć lat temu po raz pierwszy brałam udział w tym konkursie. Jest to fajna akcja pod tytułem "Impresje na Wielkanoc". W 2007 roku też w marcu zaniosłam prace dzieci z kółka plastycznego, które dopiero co powstało, w kategorii "Najoryginalniejsza pisanka". I dostaliśmy wtedy dyplom i książkę za wysoki poziom prac. Potem w kolejnych latach  prace dzieci  pod moim kierunkiem też otrzymywały wyróżnienia.
Teraz jednak to mój osobisty sukces, bo zajęłam III miejsce w kategorii osób dorosłych. Co prawda ja sama, a i inni nie wierzyli we mnie, ale jednak udało się. Przekonałam się, że muszę bardziej wierzyć w siebie.

Tak wygląda dyplom, który odebrałam od koordynatorki konkursu, instruktora zajęć plastycznych w naszym mieście.














A to nagroda książkowa, jeszcze nie zdążyłam przeczytać :)















 Moja palma :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz